Kayseri Escort Sevda

  • Kayseri Escort
  • Kayseri

Kayseri Escort Sevda

Kayseri Eskort

Kayseri Escort Sevda

Kayseri Escort Sevda merhaba 96 dogumluyum arkadaşlık tanışma için  istiyorum.

Zamanında aşk için bir arkadaşımdan duydugum ve aklıma geldikce güldüğüm şuandada hayatımı özetleyen bir sözü yazdım başlığıma.

Bekliyom bekliyom aşk gelmiyo 🙂

Dershane arkadaşlarımızdan biri aşık oldugu çocuktan bir turlu cevap alamıyordum.

Bu durumu surekli bize anlatıyordu artık arkadaşlar olarak toplu bunalıma girmişti.

O zamanlardan kalma bir sozun şuanda hayatımın kilit noktası olması tesadufmu yoksa kaderin bana biçtiği cezamıdır anlayamadım.

Bende şuanda bekliyom bekliyom ama aşk gelmiyo cidden.

Düşününcede beklemekten başka bişey yapamıyacagını anlıyorsun. tabi alt sebebleri olabilir ama bilmiyorum işte öyle kapalı bir moddayım simdi.

Sazan iplerden degilim bunu peşin söyleyeyim uyanıklar kendinden bişey için pay çıkarmasın daha farklı bir beklentim var ama onuda burda anlatmak için ne yazacagımı bilmiyorum.

Tanışmalarımıza bakalım eger varsa aramızda bir şey zaten olur yoksada olmazz. benden simdiden sıkılmadınız umarım 🙂